עורך דין משפחה מומלץ
קרדיט Canva

אם אתם מואשמים שביצעתם עבירת מין כמו הטרדה או אונס, תוכלו להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי שמתמחה במשפט הפלילי בכלל ובפרט באישומים של עבירות מין. אין לזלזל בחשיבות סיוע של איש מקצוע כמו עורך דין עבירות מין, שכן לאישום פלילי יש השלכות פוטנציאליות גדולות כמו כניסה למאסר בכלא וכמובן לכתם על שמכם הטוב לכל חייכם. ביצוע עבירה פלילית הוא הפרה בוטה של הנורמות בחברה שלנו. העבירות הפליליות בספר החוקים, כמו גניבה או אונס, הם מעשים שנתפסים כאסורים בתכלית האיסור. לכן כשאדם נאשם בביצוע עבירה שכזו בצד האישום הפרקליטות תבקש עונש גבוה בהתאם לחומרת המעשה ולתקדימי העבר שקרו במקרים בעלי נסיבות דומות.

סיוע של עורך דין פלילי לשינוי עילת סגירת תיק

כדי להפוך לעורך דין פלילי צריך לעבור שנים רבות של לימודי משפטים קשים, הכשרה מעשית בדמות התמחות בת שנה וחצי, וכן בסופו של דבר גם לקבל הסמכה מלשכת עורכי הדין לאחר שעוברים בהצלחה את מבחני הלשכה. אמנם, יש עורכי דין שמתאימים לכל מקרה, ואם אתם מואשמים בביצוע עבירה פלילית תרצו עורך דין שמבין באותו עניין. אם אתם רוצים לבצע שינוי עילת סגירת תיק שלכם מהעבר, תוכלו  להיעזר בעורך דין פלילי לשם כך. אם נפתח נגדכם הליך פלילי כי רשויות אכיפת החוק חשדו שביצעתם עבירה כלשהי על החוק, תפתח חקירה ואף יתכן שתכנסו למעצר את תום ההליכים. במקרה הטוב תמצאו חפים מפשע ואותו תיק ייסגר בעילה מסוימת. בין העילות לסגירת תיקים תוכלו למצוא עילות כגון סגירה מחוסר אשמה, סגירה מחוסר ראיות או מחוסר עניין לציבור בתיק.

אני צריך עורך דין פלילי כד להיחלץ מכתב אישום

אם רשויות אכיפת החוק חושדות שביצעתם עבירה פלילית והחליטו להגיש כתב אישום נגדכם כנראה שיש סיכון שתמצאו אשמים. בכל מקרה כאשר אדם מן היישוב עומד מול המדינה כדאי לו לקבל עזרה משפטית שתסייע לו לשמור על זכויותיו. אם אתם מחפשים עורך דין פלילי בתל אביב, תצטרכו לחפש איש מקצוע ותיק ומנוסה שיתאים למשימה. עורך דין תמיר אלטיט הוא עורך דין פלילי, שמתחיל את דרכו העצמאית. לעורך דין אלטיט יש ניסיון רב שנים בתחום המשפט הפלילי. הוא הגיע מהסניגוריה הציבורית בה עבד 9 שנים, כמו כן עבד במשטרה. עורך דין תמיר אלטיט ישמח לקבל כל פנייה בנושאי משפט פלילי ולסייע לכם להגן על זכויותיכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here