קרדיט Canva

ייצוג לקוחות שזקוקים לעורך דין בזמן משבר הוא עניין רגיש שמוכר לכל עורך דין דיני גירושין. היכולת להכיל ולתמוך חשובה במקרים כאלה לא פחות מאשר הידע המשפטי והייצוג המקצועי שנדרש בהליכי הגישור כמו גם במשפט הגירושין עצמו. כשאתם זקוקים לייעוץ משפטי טוב לדעת שעורך דין משפחה שמייעץ לכם מטפל במקרה הצורך גם בניסוח ועריכה של הסכם גירושין ומגשר ביניכם בהליך הנדרש על פי חוק, וגם מייצג אתכם במשפט כדי להגן על הזכויות שלכם. המיצוי של זכויות המתגרשים הוא לא רק תלוי ניסיון מקצועי אלא גם גישה יצירתית שמסתמכת על הניסיון כדי להפיק את המיטב מכל מקרה כזה. הדקויות הרבות של כל מקרה גירושין מחייבות גם מציאת פתרונות לפי הדרישות והמטרות בהליכים ולכן עו"ד גילה עיני לומדת היטב את הלקוחות ואת התיקים שלהם על מנת להציע את הצעדים היעילים ביותר למענם.

לא רק גירושין מחייבים עורך דין

עניינים משפחתיים שונים מחייבים לקוחות לבוא לעורך דין משפחה על מנת לטפל בנושאים שונים. זה יכול להיות בגלל סיבה משמחת כמו נישואין שנדרש בהם הסכם ממון או הסכם חיים משותפים, וזה יכול לקרות בגלל עריכת צוואה שתעשה סדר בנכסים המשפחתיים ותוריש בצורה מסודרת עיזבון כדי למנוע מחלוקות משפחתיות שונות. לא תמיד נעים להגיע לבית המשפט בגלל נושאים כאלה ולכן כשאתם בוחרים עורך דין דיני משפחה חשוב להסכים על הגישה ולבדוק שיש כימיה ביניכם. אתם עומדים להפקיד בידו את הסודות המשפחתיים הכי כמוסים וזה דורש אמון מוחלט כדי להגיע לתוצאות המיטביות בשבילכם. לא פעם זה דורש מעורך דין לענייני משפחה לנהל משא ומתן ולהסביר לקרובי משפחה למה חשוב לנקוט צעדים מסוימים כמו הוצאת ייפוי כוח מתמשך שמעביר את השליטה בענייניו של קרוב משפחה לידי קרוב אחר, כשהוא עצמו כבר אינו יכול לעשות זאת, ולכן כישורי הגישור שלו מתבטאים גם כאן.

ייעוץ משפטי דיסקרטי

עורך דין לענייני משפחה מייעץ ללקוחותיו בדיסקרטיות מלאה שהיא מתחייבת, בגלל עניינים רגישים. לכן, כשאתם פונים לקבל שירותי ייעוץ משפטי, ייצוג ונקיטת צעדים כלשהם אפשר להתרשם מהגישה של עו"ד גילה עיני שמייצגת רבים בנושאים משפחתיים סבוכים, מצוואות וירושות ועד גירושין וענייני אחריות הורית (או משמורת בטרמינולוגיה הישנה), רכוש וגט. הניסיון הרב שלה מאפשר לה להבין לקוחות ואת האינטרסים שלהם ומה הם רוצים ולמצוא לכך פתרונות יצירתיים שמגינים על הזכויות שלהם מבלי להתפשר על כך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here