עו"ד ענבל , אין צבא מוסרי בעולם מצה"ל. צילום: עילית ביוטי

היא נחשבת לאחת מעורכות הדין המובילות בצפון, הרזומה המרשים שלה מקפל בתוכו סיפור על תחושת שליחות חברתית לצד מקצועיות ייחודית, שילוב של פטריוטית ישראלית לצד מומחיות בתחום המקרקעין אשר לרגע לא שוכחת כי בסוף העומדים מולה הם בראש ובראשונה בני אדם קודם להיותם לקוחות. בין חתימת חוזים לבין עוד לקוח מרוצה עו"ד ענבל אפשטיין – כידרה יוצאת להגנת לוחמי צה"ל ומפקדיו ומזכירה שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו. "כבת לניצולי שואה, כמי שקיבלה את דרגת רב הסרן במצעד החיים באושוויץ אני מאמינה שההחלטה שהתקבלה בבית הדין הבינלאומי בהאג טבולה באנטישמיות ובעלילות הדם מתקופות אפלות בהיסטוריה היהודית."

במשרדה המעוצב בטוב טעם ובאיפוק המאפיין אותה מביטה עו"ד ענבל אפשטיין– כידרה בתמונה הגדולה התלויה על הקיר מולה, תמונת תחנת הרכבת במחנה המוות אושוויץ, עדות וזיכרון למסע לפולין במסגרת פרויקט 'עדים במדים' של צה"ל.

בטקס במחנה המוות אושוויץ הופתעה עו"ד ענבל אפשטיין– כידרה לקבל בטקס מרגש את דרגת הקצונה, רב סרן, עבורה היה זה סוג של סגירת מעגל, ביתם של ניצולי השואה צועדת בגאון ובעוז על אדמת פולין הארורה כנציגת העם היהודי כמו אומרת לפולנים, ניצחנו עם ישראל חי.

האשמת חיילי וקציני צה"ל בפשעי מלחמה והכוונה להעמידם לדין בבית הדין הבינלאומי בהאג על כל המשתמע מהחלטה זו, מדירה שינה מעיניה.

עו"ד ענבל אפשטיין- כידרה שירתה במשך שבע עשרה שנים בצה"ל במגוון תפקידים ביצועיים, כמפקדת ומובילה. בתפקידה האחרון כקצינת בית המשפט במחסום סאלם, בו השופטים הצבאיים מתמודדים עם עצירים ביטחוניים ראתה עו"ד ענבל אפשטיין כידרה, מהמקור ולא משמועה את המציאות נכוחה.

"פגשתי כדרך שגרה ולא במשרדים ממוזגים כי אם בשטח את הכוחות שלנו הנאבקים יום יום שעה שעה כדי להגן על אזרחי ישראל. ראיתי את החיילים המוסריים בעולם, את הקצינים הרגישים לחיי אדם ולכל עוולה, ראיתי איך חיילים שלנו נוהגים ברגישות בפלשתינאים מאכילים ומשקים אותם, לכן מסכת הבדיות והעלילות שנרקחה כנגד חיילי וקציני צה"ל חורה לי ביותר. ההחלטה ההזויה תתפורר אחד לאחד על ידי המשפטנים בישראל, עלילת הדם המודרנית והעכשווית תיחשף לעין כל", אומרת עו"ד ענבל אפשטיין – כידרה אשר זכתה לפני חמש עשרה שנים באות הצטיינות מהרמטכ"ל דאז, משה, בוגי, יעלון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here