קרדיט - Canva

למי שרגיל להגיע לכל מקום ברכב פרטי, פסילת רישיון הנהיגה, מכל סיבה שהיא, גורמת לפגיעה משמעותית באיכות החיים. למי שמתפרנס מנהיגה, פסילה היא גם נזק כלכלי. למרות זאת, נהיגה בזמן פסילה היא טעות חמורה שעלולה לעלות לכם ביוקר!

עבירה פלילית חמורה

מדינה מחויבת לספק ביטחון לתושביה, כולל בכבישים. בהתאם נהיגה ללא רישיון, ובמצב של פסילה לאדם כמובן אין רישיון, נחשבת לעבירה פלילית והרשויות מתייחסות אליה בחומרה. מסיבה זו מומלץ לפנות מיד אל עו"ד פלילי בחיפה, שיאתר דרכי פעולה אפשריות כדי להקל על העונש ואפילו להוביל לזיכוי בנסיבות מסוימות.

דגש חשוב במיוחד מבחינה זו הוא מודעות: כדי להרשיע אדם בעבירת נהיגה בפסילה התביעה חייבת לספק הוכחה חד-משמעית שאותו אדם ידע, ללא שום צל של ספק, שרישיון הנהיגה שלו נפסל.

רף ענישה מחמיר

ההמלצה לפנות מיד אל עו"ד פלילי בחיפה נובעת מרף הענישה החמור: יש מקרים של חשד לעבירת נהיגה בזמן פסילה שבהם המשטרה מבקשת מעצר עד תום ההליכים, ובמשפט עצמו העונש עלול לכלול גם פסילה ממושכת מאוד וגם מאסר בפועל. החוק מסמיך שופטי תעבורה לכלוא אדם שנהג בזמן פסילה לפרק זמן של עד 3 שנים.

בנסיבות מסוימות, השופטים נוטים במיוחד להחמיר – למשל כשלחובת הנהג כבר רשומה הרשעה בביצוע עבירה זו, או כשתוך כדי נהיגה הנהג היה מעורב בתאונת דרכים. במקרה כזה הכתובת היא עורך דין תאונות דרכים בצפון עם ניסיון רב מאוד, כדי לחלץ אתכם מצרה.

אסטרטגיה חכמה

עורך דין פלילי עם מומחיות ספציפית בדיני תעבורה צולל אל פרטי המקרה, ומגבש אסטרטגיה אופטימלית בהתאם לנסיבות הספציפיות. בחלק מהמקרים הדרך הנכונה היא הודאה באשמה במסגרת הסדר טיעון נוח, ויש גם מקרים שבהם ההמלצה תהיה ניהול משפט כדי להגיע לזיכוי. על-מנת לאפשר את מימוש האסטרטגיה הנכונה, חשוב להתנהל לפיה כבר מהשלב הראשון, עוד לפני החקירה במשטרה, ולכן חשיבות הפניה המוקדמת לעורך דין מנוסה. במשרד עו"ד אסף ברדוגו כבר טיפלו בהצלחה במקרים רבים מאוד של נהיגה במהלך פסילה, מתוך מחויבות מלאה לכל לקוח ולקוחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here