המצבים שבהם אתם פשוט חייבים עורך דין

שמו הטוב של אדם מהווה את אחד הנכסים היקרים לו מכל, כך שפגיעה בו תהיה ללא ספק שוות ערך לאובדן כספי אדיר. לאור עובדה זו, תביעת דיבה עשויה לזכות את הנפגעים בסכומים משמעותיים אשר נועדו להוות את הפיצוי אשר עשוי לסייע להתמודד עם הפגיעה באדם פרטי או אפילו במוניטין עסקי ובמשלח ידו של אדם או תאגיד. פניה אל משרד עורכי דין – אתי חסיד, תהיה זו אשר תעניק לכם את המענה המשפטי המקצועי והמיומן שכה דרוש ברגעים החשובים הללו.

תביעת דיבה – הכירו את התנאים להגשתה

למען האמת, על תביעת דיבה יהיה לעמוד בשני תנאים בלבד:

  • התרחש פרסום או הפצה של התוכן ברבים. זאת לכל הפחות לעוד אדם נוסף אחד.
  • על התוכן שהתפרסם יהיה להיחשב כלשון הרע. שהרי בכך הדברים עשויים לגרום להשפלה של אדם, לביזוי או פגיעה בו בעבודתו או במקצועו.

בכך למעשה ניתן לומר כי במידה והפורסם מעביר לגביכם תוכן כלשהו אשר עשוי להביא לפגיעה בכם, הרי שאתם יכולים להגיב בצורה שקולה ומחושבת ולהביא לעצירת הפרסום הפוגעני והסרתו לצד קבלת הפיצוי הכספי המרשים אשר יסייע בהתמודדות עם הנזקים המשמעותיים שנצברו בגין הוצאת דיבה. חשוב לציין כי בשעה שבין המשפט בוחן את תביעת הדיבה, אין הוא מתחשב ברגשותיו של הנפגע מהפרסומים באופן סובייקטיבי, אלא מבצע את החלטתו לאורו של מבחן אובייקטיבי חיצוני.

פיצוי בתביעות לשון הרע והוצאת דיבה

תביעת דיבה ולשון הרע נועדה לעצור את המשך הריסתו של שמכם הטוב וקבלת פיצוי עבור הנזקים שנאלצתם לספוג בגין הפרסומים הפוגעניים. שירותיו של משרד עורכי דין – אתי חסיד, מתמקדים בהגנה על זכויות לקוחותיו לצד ניהול הליכים משפטיים במיומנות רבה לשם השגת הפיצוי המיטבי עבורכם. המשרד פועל במסירות ותוך הענקת הליווי המשפטי המקצועי בתחום. לקבלת פרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות, צרו קשר עם המשרד באתר או במספרי הטלפון 054-2345919 | 03-5226960.

 

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here