עו
קרדיט: Freepik.com

עו"ד פלילי, יכול להיות נחוץ לכל אחת מאתנו, גם אם מדובר באנשים נורמטיביים, או שמדובר בפושעים מוכרים. אף פעם אי אפשר לדעת באיזה עניין תסתבך ומתי, לפעמים הדבר תופס אותנו בלי שנהיה מוכנים, מבלי שיהיה לנו עבר פלילי. סכסוך שכנים שעלול להסתבך, מריבות בין אישיות בבית, ועוד, אי אפשר לדעת היכן זה יתפוס אותך, ותמיד מומלץ שיהיה לצדך עורך דין פלילי כבר בתחילת האירוע עוד לפני מתן העדות במשטרה שהיא קריטית.

חובה לשכור את שירותיו של עו"ד פלילי בהקדם

חשיבות נוכחות עורך דין פלילי קריטית וחיונית עוד בשלב המעצר והחקירה במשטרה, הדבר יכול להשליך רבות על קיום משפט פלילי. לעיתים מעצר החשוד משמש ככלי בידי חוקרי המשטרה לחלץ הודאה. תפקידו של עורך הדין ברגע קריטי כזה, הוא להסביר לחשוד את הזכויות המגיעות לו כחוק, כמו לשמוק על שתיקה. חשוב להבין כי הגרסא הראשונית הנמסרת בחקירה, מהווה משקל לגבי המשך הטיפול. המשפט הפלילי עוסק בנושאים שונים ביניהם נושאי אלימות, עבירות מין, שימוש בסמים, איומים, ועוד. עורכי דין פליליים הם בעלי ידע נרחב בתחום, והתערבותם בזמן הנכון יכולה להציל את החשוד מכל מיני מניפולציות היכולות לשמש כנגדו בהגשת כתב אישום.

 

אלימות במשפחה – גם במשפחות הכי טובות

גם במשפחות האוהבות והנורמטיביות, ויכוח קטן עלול להצית להבה ולהפוך למריבה סוערת וקשה אשר מתרחשים בה אירועי אלימות שונים. לא פעם קורה שדברים יוצאים מפרופורציות, ואחד מהצדדים מתלונן במשטרה, או שהשכנים שומעים את הצעקות ומזמינים ניידת והמעורבים מוצאים את עצמם מובלים לתחנת המשטרה, במקרה כזה מומלץ לדאוג לשכור את שירותיו של עורך דין אלימות במשפחה, עוד בתחילת האירוע. אלימות במשפחה היא נושא רגיש הנמצא בעת האחרונה ביתר שאת בכותרות. הקו בין אלימות לוויכוח רגיל הוא דק, לפעמים זו אמא שבסך הכול נתנה סטירה קטנה לבת שלה, או גבר שדחף את אשתו, ועד למכות עם סימנים ואלימות מתמשכת ובמקרים קיצוניים אף רצח. כל אדם אמור להרגיש בביתו בטוח, ומה קורה שזה לא כך, מה קורה אם יש חשד שעולה על ידי מי מבין המשפחה, מכרים או צוות חינוכי? בכל מקרה כזה מומלץ ייעוץ של עורך דין אלימות במשפחה. נדב גרינולד משרד עורכי דין, עוסק בתחום המשפט הפלילי, ומספק שירותי ייעוץ משפטי משלב החקירה דרך הליכי המעצר, שימוע לפני הגשת כתב אישום, ניהול התיק הפלילי וערעורים במידת הצורך. צוות המשרד מעניק ללקוחותיו את השירות המשפטי בצורה המקצועית ביותר בתחומי המשפט הפלילי, הצבאי, המנהלי ותעבורתי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here