המצבים שבהם אתם פשוט חייבים עורך דין

אתם אולי מקווים שלא תצטרכו עורך דין לעולם, אבל האמת היא שבמצבים רבים זהו האדם הנכון בזמן הנכון. הוא זה שישמור על האינטרסים שלכם, יעזור לכם להשיג את המטרות שהגדרתם ויגן על הזכויות שלכם בכל נקודת זמן. אז מתי אתם לא יכולים לוותר עליו, ואיך בכלל תמצאו את האדם המתאים בשבילכם? עו"ד חיים פכטר, ממשרד חיים פכטר משרד עורכי דין יעניק את הייעוץ והטיפול המשפטי המקצועי.

1 – כשאתם מתכננים להתגרש (או להתחתן)

כולנו רוצים להאמין שהאהבה תישאר לנצח, ושלעולם לא ניפרד. בפועל, זה לא ממש קורה ולמרבה הצער זה עשוי לקרות לזוגות רבים. אם גם אתם ניצבים בפני החלטה גורלית מהסוג הזה, או אם אתם מתכננים להינשא אבל רוצים להגן על הרכוש שלכם מראש עם הסכם ממון, עורך דין משפחה בראשון לציון הוא כל מה שאתם באמת צריכים. עו"ד חיים פכטר, ממשרד חיים פכטר משרד עורכי דין, מחזיק בניסיון רב בליווי הליכי והסכמי גירושין. כמו כן, הוא יעניק לכם את השירות האישי, המקצועי והטוב ביותר בכל שלב בדרך – בין אם אתם מתקרבים לחתונה המרגשת או מתכוננים להליך הגירושין ורוצים לעשות זאת נכון.

2 – כשנעשה לכם עוול במקום העבודה

עובדים שכירים זכאים לזכויות שונות, מהליכי פיטורין מסודרים ועד פיצויים, חופשה או ימי מחלה. אלא שישנם לא מעט מעסיקים שבוחרים להתעלם מלשון החוק, ולנקוט בצעדים שפוגעים בעובד ובזכויות הניתנות לו. החל מאפליה במקום העבודה ועד להליך פיטורין שאיננו תקין, עורך דין דיני עבודה בראשון לציון הוא הכתובת הטובה ביותר עבור העובדים. כך, גם אם אתם לא ממש בטוחים האם נעשה לכם עוול או לא, ייעוץ משפטי איכותי יספק את כל התשובות לכל השאלות, ויעזור לכם להחליט האם נכון לפעול ומה האפשרויות העומדות בפניכם.

3 – כשאתם מתכננים לגייס או לפטר עובדים

גם מעסיקים זקוקים לעורך דין שיעזור לכם לקבל החלטות ולפעול נכון לכל אורך הדרך, כדי להימנע מתביעות מיותרות ויקרות. ייעוץ משפטי יאפשר לכם לגייס עובדים באופן נכון ושקול, לתכנן הסכמים וחוזים אישיים בהתאם לצרכים שלכם ולנהל תהליכים שונים בצורה הטובה ביותר. למעשה, ליווי של עורך דין בראשון לציון הוא הכרחי לכל מעסיק שרוצה להגן על העסק ולהימנע מחיכוכים, דיונים משפטיים ותביעות כאלה ואחרות. בחירה נכונה בעורך דין המתמחה בדיני עבודה ובעל ניסיון רב, כמו עו"ד חיים פכטר, היא הבחירה שתעניק לכם ראש שקט יותר בכל החלטה שתקבלו לאורך הדרך. אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבל ייעוץ אישי ומדויק עבורכם בטלפון 074-636-6072.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here