להכיר את עולם המשפט

אם אינכם עורכי דין או שופטים, סביר להניח שאין לכם היכרות עמוקה עם התחום המשפטי. עם זאת, בימינו כדאי לכל אחד להכיר את השפה המשפטית והמונחים המשפטיים, שכן אנו נתקלים מדי פעם במסמכי הדורשים ידע משפטי בסיסי דוגמת חוזי שכירות של משרד או דירה. כמו כן, בין אם אנו רוצים בכך ובין אם לא, לעתים עלינו להתמודד עם פסקי דין שונים עקב עבירת תנועה בכביש או עיסוק בדיני נדל"ן.

לעקוב אחר החקיקה בלחיצת כפתור

חקיקה רשמית המתבצעת על ידי חברי הכנסת במליאה, משפיע רבות על עסקים והאנשים הפרטיים בישראל. כך שאם יש לכם עסק משגשג, כדאי לעיין בהצעות החוק השונות ולוודא שמגיעות לכם כל הזכויות וכי אין עבירות שעליהן אתם צפויים לקבל קנס. על כל פנים, מומלץ להיכנס למאגר משפטי מקוון ולמצוא את הצעת החוק הרלוונטית לכם.

ידע הוא כוח

פתחתם תיק בהוצאה לפועל? כדאי להכיר טפסים הוצאה לפועל המרכיבים אותו, משום שכך תוכלו להתכונן לקראת הדיון בבית המשפט:

  • טופס בקשת זוכה 1 – הטופס מיועד עבור הזוכה, כלומר האדם אשר צריך לקבל את הכספים כחוק. באמצעות הטופס מגישים בקשות בנושאים שונים דוגמת עיכוב הליכים, החייאת תהליכי עיכוב, עדכון פרטי חשבון בנק לצורך העברה כספית ועוד.
  • טופס בקשת זוכה 2 – טופס להגשת בקשות בנושאים כמו אזהרה חוזרת, החייאת תיק הוצאה לפועל או מינוי ממונה בתיק.
  • טופס בקשת חייב 1 – החייב הוא האדם שצריך לשלם כסף לזכאי. טופס בקשה זה עוסק בעניינים כמו שינוי הסדר תשלומים, צו מאסר, עיכוב הליכים ועוד.
  • טופס בקשת חייב 2 – מיועד להגשת בקשות בעניינים כמו תשלום עירבון, עיכוב כספים, עדכון פרטים אישיים ועוד.

מבצעים עסקת מקרקעין

אם אתם מעוניינים לרכוש קרקע, סביר להניח שנתקלתם בנושא של מיסוי מקרקעין. עורך דין מקצועי יכול להנחות אתכם בנושאים כמו מס שבח ומס רכישה ולסייע לכם למלא מיסוי מקרקעין טפסים, כדי שתוכלו לרכוש את הנכס המבוקש ללא קנסות ועיכובים.

מידע משפטי מקוון

Law Data הוא מאגר משפטי מקוון אשר מאפשר לכם למצוא את המידע הנחוץ בכל נושא משפטי. הצעות חוק, פסקי דין, החלטות ממשלה, חישוב מס רכישה או רשומות הם רק חלק מבין הנושאים שניתן למצוא באתר. כך שאם אתם זקוקים למידע משפטי רלוונטי, תוכלו למצוא אותו באתר זה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here