הבנק תבע אתכם? – דעו את זכויותיכם!

ייצוג או הגנה מפני תביעות בנקים מצריך הבנה כלכלית ופיננסית, וניסיון בבדיקת חשבונות בנקים. תביעות רבות מוגשות כיום על ידי הבנקים, תוך ניצול מנגנון סדר דין מקוצר, אשר מאפשר לקבל פסק דין ללא שמיעת הנתבע. לפיכך, מרגע קבלת התביעה, יש לזכור כי עליך להשיב לבקש “רשות להתגונן” ולפרוס את טענות ההגנה בתוך 30 יום מיום המסירה.

קבלת התביעה על ידי הנחה על מפתן דלת, מסירה לאחד השכנים וכיוצ”ב, אינה נחשבת מסירה כדין, ולכן מומלץ להתייעץ עם עו”ד בטרם נקיטת הליכים, משום שבמקרים מסוימים עדיף לא לנקוט שום הליך, אלא לאחר שניתן פסק דין והחלו הליכי הוצאה לפועל.

במקרה והוטל עיקול זמני על נכסים מסוימים, בין אם זה חשבונות כספיים או מקרקעין, יש לנסות לצמצם את הנזק ככל האפשר, ולהתחיל במשא ומתן להסדר חובות או פריסת תשלומים. לשם כך יש להתייעץ בהקדם האפשרי עם עורך דין הבקיא בדיני הבנקאות, והתגוננות מפני תביעות בנקים, אשר מניסיונו יוכל לסבר את אוזניכם, לגבי הפתרונות אשר הבנקים השונים נוהגים לקבל במקרה קונקרטי הדומה למקרה שלכם.

בנקים זה עסק לעורך דין!

עורך דין מומחה בתחום ייצוג והתגוננות מפני תביעות בנקים יבחן את החשבונות, וימליץ על פתרון כולל, אשר יצמצם את החשיפה לסיכון בהליכי הוצאה לפועל של נכסים שונים שלכם ושל משפחתכם. יש לזכור כי בנקים רבים נוקטים בגביית עמלות שלא כדין, או ביתר גבייה, עצירת קו האשראי, עיקול שווא, קיזוז יתר שלא כדין, ועוד פעולות אשר הבנקים המוגנים בסוללת עורכי דין מרשים לעצמם לבצע. רק עורך הבקיא בדיני בנקאות יוכל לבדוק את הנושא, ולצמצם את נזקיכם מול הבנקים ונציגיהם.

כך או כך, אנו ממליצים בחום רב לקבל ייעוץ משפטי לצורך ייצוג או הגנה מפני תביעות בנקים, כאשר מתעורר חשד שהבנק לא נהג כשורה, או כאשר הבנק הגיש זה מכבר תביעה כנגדכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here