קרדיט https://b-malka.co.il

המערכת הצבאית היא מערכת מאוד נוקשה בכל מה שנוגע למתחם העבירות הפליליות. על אחת כמה וכמה בפקודת הסמים של הצבא, שנחשבת פקודה מחמירה מאוד. אם יש לכם בעיות פליליות בצבא, ואתם רוצים לקבל ליווי מקצועי, אתם יכולים וצריכים לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין בנימין מלכא שיכול ללוות אתכם בהתמודדות עם האשמות או חקירות בתחום הסמים.

תקופת הצבא, לא חייבת להיות המחסום שלכם

אומנם במהלך הצבא יש לא מעט קשיים שמאפיינים את השירות שלכם, ולפעמים אתם עושים כל מיני עבירות משמעת או עבירות פליליות. אבל, אפילו אם יש לכם תיקים פליליים מתקופת הצבא, זה לא אומר שאתם לא יכולים לסיים את השירות הצבאי ולהתחיל חיים בוגרים מבלי שיש לכם כתמים מהעבר. עורך דין לענייני צבא יכול לעזור לכם לבחון את המצב המשפטי שלכם גם במהלך השירות אבל גם לקראת השחרור, כך שיהיה אפשר לתכנן את הפעולות והצעדים שלכם כדי להתמודד עם המעשים במהלך תקופת הצבא.

קרדיט https://b-malka.co.il

עבירות קשות, צריכות לקבל את הטיפול המשפטי הנכון

אז נכון, במהלך השירות הצבאי נשפטתם על עבירות סמים בצבא ואפילו ישבתם תקופת מאסר ממושכת. אבל אפילו בשירות הצבאי שלכם קיבלתם את ההזדמנות לשוחח עם עורך דין אזרחי, והייתה לכם הגנה משפטית בדיוק על פי הדרישות של המחוקק הישראלי. ולכן אתם כבר יודעים שעבירות קשות בצבא מקבלות טיפול נכון, על פי כל תנאי החוק ואתם יודעים שיש לכם את כל הזכויות שבעולם כדי להגן על השם שלכם במהלך המשפט.

ליווי של עורך דין פלילי – הוא הזכות שלכם

בדיוק מהסיבה הזו, גם עכשיו, כאשר אתם נמצאים במעצר שוב פעם, אתם יכולים לפנות לעזרתו של עורך דין פלילי מומלץ שיעזור לכם להתמודד עם ההליך הפלילי או עם הצורך לנקות את השם שלכם לקראת האזרחות. לא משנה באיזו סיטואציה אתם נמצאים, שיחת הטלפון הראשונה שאתם צריכים לעשות תהיה תמיד אל עורך הדין שלכם, שכן הוא איש הסוד שלכם והוא יכול לעזור לכם לאורך הדרך.

אנחנו, במשרד עורכי הדין בנימין מלכה, מלווים חיילים צעירים שנמצאים במהלך השירות הצבאי ומתמודדים עם עבירות סמים וכתבי אישום של המערכת הצבאית. אנו עושים כל מאמץ כדי להציג את העובדות כמו שהן, ולעזור לכם לקבל את הזיכוי או את העונש המתאים למצב. לפרטים נוספים 050-6398477.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here