ביטול צו ירושה – בדיקת זכאות מעמיקה לירושה

חוק הירושה קובע מי זכאי לרשת את המנוח. זאת על מנת להבטיח כי זכויות הירושה ישמרו כראוי – ויעברו אל היורשים לאחר פטירתו של המצווה. במקרים בהם תרצו לבטל את צו הירושה של המנוח או לתקן אותו, יש לפנות אל עורך דין העוסק בתחום. מעוניינים לדעת כיצד מתבצע הליך ביטול צו הירושה? האם תוכלו להגיש את הבקשה לבד? ומה הסיכויים לקבל בסופו של יום את הבקשה? לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל משרד עורכי הדין אוהד שוהם.

חוסר הסכמה בין בני המשפחה

פעמים רבות משפחות מוצאות את עצמן דווקא ברגעים הקשים ביותר בחיים, כאשר בן משפחה אהוב הולך לעולמו, בעיצומו של סכסוך משפטי רחב הנובע ממעמד חלוקת הירושה. כאשר אין לכם מוצר אחר אבל אתם רוצים לשמור על הזכויות שלכם, כפי שאתם רואים לנכון לעשות, חשוב לפנות לעזרתו של עו"ד ירושה מקצועי ואמין אשר יכול לשנות את פני הדברים מבחינתכם ולהביא לחלוקה מחדש של כספי הירושה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להחליט מה דרך הפעולה הנכונה לכם אשר לא תפגע בכל בני המשפחה.

מוצאים את היורשים האמתיים

במצב בו אתם מחזיקים זכות טבעית, למשל ירושה של רכוש ההורים לאחר שהם נפטרו, קל יותר להוכיח בבית המשפט את הטענה שלכם ולאפשר לקבל את כל הסכומים המגיעים לכם. יחד עם זאת, ישנם לא מעט מקרים בהם סכסוך הירושה כולל לא רק את הצאצאים הישירים של המנוח, אלא גם גורמים חיצוניים למשפחה שיכולים לדרוש לקבל כספים לפי הדין. תפקידו של בית המשפט או למצות את כל היורשים בחוקים ולחלק ביניהם בצורה הוגנת את הירושה.

תהליך משפטי הוגן לכל הצדדים

ההמלצה היא לערוך צוואה, שכן כך ניתן יהיה למנוע מלכתחילה קיומם של סכסוכים לאחר פטירתו של המנוח. עם זאת, במקרים בהם הנפטר לא הותיר אחריו צוואה, או במקרים בהם לצוואה קיימת אין כל תוקף מבחינה משפטית, ניתן להגיש בקשה לקיום צו ירושה. יורשי המנוח הם אלו שיכולים להגיש את הבקשה – כאשר הפנייה תתבצע אל מול רשם הירושות.

כך או כך, בין אם מדובר בקיום צו ירושה, ביטול צו ירושה, הסכם חלוקת עיזבון או שמא מדובר בפעולות אחרות במסגרת דיני ירושה צוואה ועיזבון – משרד עורכי הדין אוהד שוהם יסייע לכם כראוי. משרד עורכי הדין אוהד שוהם הוא משרד עורכי דין אשר עוסק בשנים האחרונות בייצוג משפטי מקצועי ואחראי לתיקים בתחום ענייני הירושה השונים. צוות המשרד עובד ברגישות אך בנחישות על מנת להביא לפתרון מקצועי בכל תיק ותיק, ולהגיע לתוצאות הרצויות מבחינת הלקוחות ובני המשפחה השונים. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון 077-510-0268

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here