עורך דין פלילי מומלץ
Credit: Pixabay.com

בתור חיילים אתם יכולים למצוא את עצמכם חווים שירות צבאי מיוחד מאוד או מתמודדים עם אירועים פליליים מורכבים מאוד. כך או כך, האתגר של שירות צבאי לא חייב להסתיים במצב שבו אתם נכנסים לכלא הצבאי. במיוחד אם אתם יודעים שיש לכם את הזכות לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין סמי איליה, אתם יכולים לתכנן את ההתמודדות שלכם עם אירועים מסוגים שונים, על בסיס החלטות משפטיות מוסכמות.

טיפול נכון – עוזר לכם לצמצם את ההשפעה על העתיד

בהנחה שמצאתם את עצמכם בעיצומו של אירוע משפטי מורכב בשירות הצבאי שלכם, יש כל מיני גזרות שבהן אתם צריכים לפעול. גם מול המשטרה כאשר מדובר על אירוע פלילי. וגם מול הצבא כאשר החוק הצבאי עדיין חל עליכם. לפיכך, האחריות שלכם היא לחפש כמה שיותר מהר עורך דין פלילי מומלץ שמסוגל ללוות אתכם גם בתוך הצבא וגם מחוץ לצבא.

ואם כבר יש השפעה – ניתן להגיש בקשות מיוחדות

בהנחה ויש השלכות על העתיד שלכם ואתם רוצים לצמצם אותם למינימום האפשרי, צריך להגיש בקשות מיוחדות כמו למשל מחיקת רישום משטרתי על ידי עורך דין. חשוב להבין מדוע אתם פונים להגיש את הבקשה והאם יש לכם סיבות מוצדקות לעשות זאת. שכן החוק מגדיר באילו סיטואציות ניתן לבצע את מחיקת הרישום ואם אתם לא עומדים בדרישות הללו, אז יהיה כמעט בלתי אפשרי לשנות את הסטטוס.

רגע לפני החקירה – עצרו וקבלו את היעוץ המגיע לכם

כך או כך, רגע אחד לפני שאתם מגיעים למצב של חקירת משטרה מורכבת, יש לכם את הזכות לפנות לעזרתו של עורך דין חקירה במשטרה וביחד איתו לתכנן את השלבים השונים לאורך הדרך. אז עשו הכל כדי לקבל את הזכויות שלכם ושמרו עליהן לאורך כל התהליך. במיוחד אם אתם יודעים שאתם צריכים לשמור על האינטרסים שלכם או שאתם מסובכים עד הצוואר בסיטואציה מורכבת מאוד.

אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין סמי אליה מבינים עד כמה מאתגרת היא החוויה של שירות צבאי כאשר יש לכם גם אתגרים פליליים ברקע. ולכן, אנו עושים את כל המאמצים כדי להציע לכם את הליווי המשפטי המקצועי הרלוונטי לצרכים שלכם. על בסיס שנים ארוכות של ניסיון בתחום. ועל בסיס מגוון רחב של שירותי עריכת דין שיכולים להתאים לכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי הצוות ניתן לפנות לטלפון 0772015482.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here