איך מתמודדים עם תאונות במקום העבודה?
קרדיט: freepik

אם אי פעם מצאתם את עצמכם מתמודדים עם אירוע שבו חוויתם פציעה במהלך יום העבודה שלכם, אתם יודעים עד כמה זה או היא חוויה לא נעימה. במרבית המקרים, ניתן להוכיח בצורה מאוד ברורה את האחריות של בעל העסק לתאונה, ככל שאתם בוחרים לעבוד עם עורך דין מיומן ומקצועי מתוך משרד עורכי הדין WE ויצמן אייכנברונר. ועדיין, לא כולם מצליחים להתמודד עם המשימה כראוי, בעיקר בגלל שחסר להם מידע על הזכויות והחובות לאורך הדרך.

מה צריך לתעד במהלך האירוע?

היה ומצאתם את עצמכם בעיצומה של תאונת עבודה שפוגעת בגוף שלכם בצורה בלתי הפיכה, אתם צריכים לפעול מתוך שמירה על האינטרס האישי ומתוך היכרות עמוקה עם דרישות החוק הישראלי. במידה בלתי מבוטלת, ההכנות שאתם מבצעים לקראת הפנייה לעזרת עורך דין לענייני נזיקין מתמקדות באיסוף כמה שיותר מסמכים ועדויות להשתלשלות האירועים. ולכן, חשוב לייצר תיעוד של וגאיה תאונה עצמם, העדויות לרשלנות של הגורמים המעורבים, התיעוד הרפואי בבית החולים ובעצם כל פיסת מידע שיכולה לעזור לכם להוכיח את הטענה שלכם.

האם חשוב לפנות לעו"ד? ומתי כדאי לעשות זאת?

עורך דין תאונות דרכים מומלץ יכול לעזור לכם לנהל את ההליך בכל שלבי הדרך. ובדיוק מהסיבה הזו זאת היה ההחלטה החכמה ואחראית ביותר. עורך דין יודע בדיוק איך לנהל את התקשורת אל מול גורמי החוק השונים כמו בית המשפט, ביטוח לאומי או עורכי הדין של המעסיק. כך שאתם תוכלו להתרכז בתהליך ההחלמה מן התאונה.

האחריות להצלחת התביעה – נופלת על איש המקצוע

משום שתביעות הקשורות לתאונות עבודה, הן תביעות שיכולות בפוטנציאל להגיע לפתחו של בית המשפט, הליך העבודה המסודר מתחיל כבר מהשלבים הראשונים לאירוע. כך שיש לכם אינטרס מאוד ברור לשלוח את כל החומרים ולשוחח עם עורך דין לנפגעי עבודה מהרגע הראשון, ובצורה מאוד פתוחה ושקופה. עורך הדין יעבד את המידע שאתם מעבירים ויהיה קשוב לכל התפתחות שקוראת בדרך, כדי לתרגם אותה להשלכות המשפטיות שאותן אתם רוצים להביע בטענות שלכם.

כל מה שנותר לכם לעשות בשלב הזה על מנת להצליח לקבל את הפיצויים המתאימים על תאונת עבודה, הוא לפנות אל הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין WE ויצמן אייכנברונר. אנו נלווה אתכם ברגעים הקריטיים של התהליך ומבטיח יש לכם כתף תומכת ודיסקרטית בכל רגע נתון. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה: 08-6100727.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here