קרדיט Canva

יש עבירות תעבורה שאסור לעבור לבד ללא ייצוג משפטי משום שכל ניסיון שלכם לתקן את הטעות ייגמר בתוצאות הרבה יותר קשות. חשוב לזכור שכל הרשעה כאת היא הרשעה פלילית במיוחד אם מדובר בעבירות שמכתימות את הגיליון שלכם כמו נהיגה בשכרות או בהשפעת חומרים אסורים שיכולים להביא לתאונה קשה עם נפגעים. למקרים כאלה חייבים להצטייד בעורך דין מקצועי שמבין בחוק ויכול לטפל בייצוג שלכם כך שהמקרה שלכם יסבול כמה שפחות מסנקציות קשות. אם אפשר לחלץ אתכם מהרשעה בכלל הודות לאי דיוקים במדידות האלכוהול בדם מה טוב, אבל אם אין ברירה אלא להודות ולקבל את הדין, חשוב לנהל משא ומתן על הקלות ועל הפחתת החומרה של כתב האישום. עורך דין תעבורה עמרי בן נתן מייצג את הלקוחות שלו כדי להשיג להם את התוצאות הטובות ביורת שאפשר בהתחשב בנסיבות של המקרה שלהם.

לכל תאונה יש כללי התנהלות

ברגע שקורית תאונה, בתקווה שללא נפגעים בנפש, יש לפנות דבר ראשון לייעוץ ולייצוג של עורך דין תאונות דרכים כדי לקבל הנחיות. יש לאסוף ראיות ויש ללקט שמות של עדים, יש להימנע מהצהרות וממסירת פרטים מפלילים מעבר למה שצריך לומר כדי לעזור למשטרה שחוקרת את המקרה שלכם. בכל תאונה כזאת אתם עלולים להיות הפוגע או הנפגע ובכל מקרה כזה נקבעים כללי התנהלות שונים כדי שיוכלו לייצג אתכם ולהשיג למענכם את הפיצויים ההולמים שמגיעים לכם כקרבנות תאונה או כמי שהיו מעורבים בה ומנסים להוכיח את חפותם. עורך הדין שלכם מייצג אתכם ומנחה אתכם מה לעשות במקרה כזה כדי שלא תפלילו את עצמכם וכדי שתאספו כמה שיותר תיעוד כדי לתמוך בגרסה שלכם במשפט.

כל עבירה יכולה להיגמר בהרשעה

עבירות תעבורה שנגמרות בהרשעה פלילית עלולות להיות המכשול שלכם בחיים בגלל הכתמת גיליון ההתנהגות שלכם וזה פוגע בעבודה, בקריירה ובתכניות שלכם לעתיד. זה נכון במיוחד כאשר אתם צעירים אבל כאשר אתם בשיא הקריירה שלכם ועלולים להיכנס לכלא בגלל תאונה שגרמתם לה. אי אפשר להקל ראש לא בביצוע עבירות תעבורה ולא בטיפול בהן לבד ללא ייצוג משפטי שיכול להשיג לכם תוצאות הרבה יותר טובות מאשר יכולתם לקוות להן לבד. עורך דין תעבורה עמרי בן נתן מטפל בלקוחות שלו כבר שנים בצורה יצירתית ומסורה על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר שאפשר בהתחשב בנסיבות שבהן נעשתה העבירה שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here