עורך דין לענייני שכנים
קרדיט Canva

לא תמיד זה קל ופשוט לחיות בקהילה או בבניין מגורים משותף, שכן השכנים בדרך כלל כאן להישאר צריך לפעמים להתאים את דרך ההתנהלות וההתנהגות על מנת להתחשב ולא לפגוע בשכנים. כל אחד רוצה להיות מוקף באנשים שהוא יגדיר בבוא העת כחברים וכשם שהוא יתפשר לפעמים כדי שהשכן שלו יהיה נוח יותר – כך הוא בעצמו ירצה שיתחשבו גם בו ותאפשרו גם עבורו. עורך דין לענייני שכנים הוא איש מקצוע מעולם החוק והמשפט שיכול לסייע במציאת משרה מתאימה בעת מחלוקות המתעוררות בקרב שכנים, בין אם כאלה הקשורות לעבירות על החוק ובין אם כאלה מעכירות את האווירה.

 מתי צריך לפנות אל עורך דין לענייני שכנים?

כאשר מרגישים במתיחות בין השכנים או שחושבים שמי מהשכנים מתנהג בצורה שלא אמורה להיות מקובלת על שאר השכנים עדיף תמיד קודם לפנות אליו לשוחח איתו על מנת לשמור על האווירה הטובה בכל רחבי הבניין או הרחוב. במידה ואין זה עובד אפשר לקבל ייעוץ של עורך דין לענייני שכנים שישמע את פרטי המקרה וימליץ על דרך הפעולה שתהיה הנכונה הכדאית ביותר בעיניו. כמובן שיש השלכות להגשת תביעה משפטית כנגד השכנים וגם את זה צריך לקחת בחשבון ולכן עורך דין יהיה זה שיוכל להסביר ולהבהיר איך יהיה הכי נכון להתנהל בכל מקרה שמגיע אליו.

כשהחיים עם השכנים מקבלים פן משפטי

אין זה נעים לפנות לערכאות משפטיות כאשר מדובר בשכנים שחיים לצידם אך במידה ואין ברירה צריך לדעת שיש את האפשרות הזאת פנייה ראשונית אל עורך דין לענייני שכנים בהחלט יכולה לעשות סדר בדברים. עבור לא מעט אנשים פנייה לתביעה משפטית תהיה המוצא האחרון ולכן הם יפנו בצורה אישית ודיסקרטית לעורך דין כדי להבין למה הם נכנסים ומול מה הם מתמודדים. כך הם יוכלו לקבל החלטה בנוגע להמשך הדרך ויבינו את ההשלכות של כל אפשרות.

משרד עורכי דין אליוב גרין עוסקים גם בתחום של סכסוכים ומחלוקות בין שכנים והמשרד הוא הכתובת המקצועית לפנות אליה לקבלת ייעוץ ראשוני. לצורך תיאום פגישה יעוץ מומלצים ליצור קשר למספר טלפון: 073-8015000.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here