קרדיט Canva

באווירה אלימה כמו זו שאנחנו חיים בה קורה לא פעם שאנשים ניזוקים לא רק בגוף אלא גם ברכוש והתביעות לפיצוי מוגשות לגורמים השונים שאחראים על כך. אולם יש גם כאלה שחוששים להתעמת ולא רוצים לנסות אפילו לקבל פיצוי מלבד זה שמוקנה להם בחוק וקל להוכיח, כמו פיצויים על נזקי תאונות דרכים או תאונות עבודה שבהן אפשר להוכיח את אחריות הפוגע או הרשלנות של המעסיק. המנעד הרחב מאוד של פגיעות שונות, גם ברכוש וגם בגוף, מחייב התייחסות מקצועית של עורך דין לתביעות נזיקין שיוכל לבדוק את העוול שנגרם לכם על מנת להשיג לכם פיצויים על כך. יש לא מעט מקרים של פגיעה שמתועדים על ידי מצלמות שמוצבות כיום בכל מקום ואפשר בקלות יחסית יותר מאשר בעבר להוכיח זאת כעת. עו"ד אסף שפירא מייצג לקוחות רבים בתביעות נזיקין על מנת להשיג להם את הפיצויים שמגיעים להם כתוצאה מכך והוא עושה הכל על מנת שזכויותיהם יכובדו.

נזקי גוף בגלל כל סיבה

בכל רשות מקומית יודעים שכל נזק גוף שנגרם בגלל רשלנות שלהם או עובדיהם ומעשיהם מבוטח על ידי חברת ביטוח שגובה בדרך כלל השתתפות עצמית גבוהה ולכן ינסו גם להוכיח שלא הם אחראים. אולם זה אינו פוטר אותם מאחריות כאשר ניתן להוכיח זאת ויש תיעוד מלא של הפגיעה ונסיבותיה. עורך דין נזיקין ירושלים יסתייע בדרך כלל גם בתיעוד כזה אבל גם בחוות דעת מומחים על סמך ניסיונו הרב בתחום זה כדי להבטיח את הניצחון של לקוחותיו ולהשיג להם את הפיצויים שמגיעים להם. זה דורש נחישות, התמדה ויצירתיות בהוכחת האחריות של בעלי המקרקעין או הרשות המקומית שבתחומה התאונה קרתה אבל זה אפשרי. נפגעי תאונות לא צריכים להתפשר ולוותר על זכותם לקבל פיצוי מלא עקב פגיעתם.

תאונות דרכים ופיצוי נפגעים

ריבוי התאונות בכל יום הפך אותן לשגרה וכולם כבר מתורגלים במקרים כאלה, כולל ההליכים שנדרשים על מנת להוכיח שמדובר בתאונת דרכים ואת הזכאות שלכם לפיצוי  במקרה כזה. כאשר תאונת דרכים מוכרת רשמית ככזאת והרישיון והביטוח בתוקף לא אמורה להיות בעיה לדרוש פיצויים לנפגעי התאונה. יש תאונות שונות, מטבע הדברים, ולכן כל אחת מהן דורשת התייחסות פרטנית כדי לבדוק את נסיבותיה ולהוכיח את האחריות והאשמה של מי שפגע בכם. את ההליכים מנהל למענכם עו"ד אסף שפירא שנעזר במומחים שונים שמטפלים במקרה ומוכיחים את הפגיעה שלכם וכמה נזק נגרם לכם, לצורך קביעת גובה הפיצויים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here