קרדיט:canva

נדל"ן הפך לתחום שרבו בו המשקיעים הישראלים בשנים האחרונות ככל שגוברת הבנייה ברחבי ישראל. לא רק בתים למגורים של הבונים, אלא גם נכסים שונים שמניבים תשואה ממסחר, תיירות, פנאי ותעשייה, ויש לא מעט יזמים שמנסים לנצל זאת כדי לגייס משקיעים נוספים בהבטחות שונות על רווח, תשואה והשבחת נכסים לעתיד. אלא שיחד עם זה מגיעות המורכבויות הביורוקרטיות, החוקיות, העירוניות והרגולטוריות השונות שבהן לא נתקלים בדרך כלל משקיעים מהשורה, שהם בסך הכל אנשים שרצו להשקיע סכומים שיבטיחו להם הכנסה פאסיבית ופנסיה ראויה. לכל אלה, וגם למשקיעים כבדים יותר שרואים בעצמם יזמי נדל"ן, חשוב לא לבצע שום עסקת מקרקעין ללא ליווי וייעוץ של עו"ד תכנון ובניה מנוסה ששוחה היטב בכל נבכי החוקים והתקנות והנהלים השונים שקשורים לעסקאות נדל"ן. את השירות המקצועי שיכול להעניק לכם משרד עו"ד שדה ושות' תוכלו להעריך גם במהלך הייעוץ והליווי וגם לאור התוצאות הטובות והמוכחות שיסייעו לכם לבצע את העסקה הטובה ביותר לכם.

צוואה היא רגע של חשבון נפש

לפעמים זה נראה פשוט משום שיש חוק ירושה בכל מדינה שקובע מי יורש ומה, אבל אם אתם יודעים שמשפחה שלכם מורכבת יותר ויש פוטנציאל נפיץ להשארת עיזבון ללא הנחיות ברורות, חשוב להשאיר אחריכם צוואה מסודרת, חוקית ומנומקת כדי למנוע את הסכסוך שעלול לפרוץ. זה משרת גם אתכם במובן הזה שתוכלו לערוך חשבון נפש ובדיקת מצאי לא רק של הנכסים שלכם אלא גם של מערכות היחסים שלכם וכיצד לשפר אותה. ייעוץ נבון של עורך דין לענייני צוואה יוביל אתכם להחלטות הנכונות שגם לא יגרמו לערעור על הצוואה מצד היורשים.

לכל חוב יש גם אופק שיקום

חובות הם חלק בלתי נפרד מעולם העסקים אבל היום אנחנו יודעים שגם אנשים פרטיים נקלעים למצבים כאלה וזקוקים לחילוץ ממשבר כלכלי. הבעיה עם חובות היא שככל ששוקעים בהם לא מוצאים את הידיים והרגליים בין התשלומים השונים לבנקים, לגופים אחרים ולפעמים גם להוצאה לפועל. כל חוב גורר ריבית וקנסות ומטביע אנשים עוד יותר בבוץ ולכן רק עורך דין חובות שמכיר את המערכת יכול לעצור את השעון, לעשות סדר בכל התיקים ולפנות בבקשות המתאימות לגורמים שונים על מנת לאחד תיקים, לעצור את המרוץ ולנסות להשיג כמה שיותר הקלות לבעלי חוב שבאמת עושים כמיטב יכולתם. משרד עו"ד שדה ושות' מסייע לכם להיחלץ מחובות ולהשתקם מהם ולראות שלכל בעיה יש אופק פתרון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here