קרדיט - Canva

אפשר לומר על עורכי דין למשפחה שהם ראו כבר כמעט כל סיפור שיכול להיות בתום זה וכל תיק כזה מעשיר אותם בידע כיצד לפתור סוגיות שונות בצורה יצירתית וחכמה. המטרה של עורכי דין טובים באמת היא לא ליצור בעיות נוספות בהסלמת המלחמה בין בני משפחה אלא לפתור את הבעיה כך שהלקוחות ירגישו שמטפלים בהם כדי למצוא דרך לחזור לחיים תקינים ולאחות את הקרע במשפחה. לכן, אם נקלעתם לבעיה קשה וצריך להגיש על ניכור הורי תביעה כדי להחזיר אליכם את הילדים לקשר ולטפל בהם, חשוב למצוא איש מקצוע שייצג ועסק בכך כדי להיאבק בכך נכון. הטיפול המשפטי בכל ענייני משפחה כלשהם מחייב מציאת עורך דין מומחה שיודע בדיוק מה הוא עושה מתוקף היכרותו עם החוק והודות לניסיונו המקצועי הרב. לקוחותיו של משרד עורכי דין רן רייכמן מכירים היטב את היכולות המקצועיות של אנשי המשרד ושביעות רצונם הפכה אותו למשרד המוביל במדינה בתחום המשפחה.

לטפל בעיזבון למען הלקוחות

על פי חוק, כאשר יש צורך בניהול עיזבון לפני חלוקתו ליורשים בגלל מורכבות המצב, יש למנות מנהל עיזבון שמטפל בו כדי לחלק אותו לאחר תשלום חובות, בירור מצב העיזבון ואיתור נכסים וכספים ועוד בעיות שקשורות לעיזבון שלא נפתרו עם צוואה או חוק הירושה בלבד. מגישים בקשה למינוי מנהל עיזבון כאשר יש מחלוקת בין היורשים והם לא יכולים לנהל אותו בעצמם, כדי להבטיח את הזכויות של מי שמגיש את הבקשה בשמו או בשם יורשים אחרים. המינוי יכול להיות זמני עד שייקבע אופן החלוקה ויכול להיות קבוע, כדי להמשיך לנהל את הנכסים למען היורשים או בשמם, אם מדובר ביורשים שלא יכולים לעשות זאת בעצמם. זהו מצב רגיש שמחייב הרבה הבנה ואמפתיה ואמון מלא בין עורך הדין לבין לקוחותיו.

בחירת עורך דין משפחה

כשאתם בוחרים עורך דין משפחה לעניינים השונים הקשורים במשפחתכם אתם בוחרים אדם שאתם נותנים בו אמון מלא ויש ביניכם הבנה כיצד אתם רוצים שהמשפחה שלכם תתנהל. טיב השירות המקצועי שתקבלו גם הוא פרמטר חשוב בשיקוליכם מי יהיה עורך הדין שלכם ולכן חשוב לבחור במי שבאמת יכול להציג רקורד מששים בתחום זה, יחד עם גישה שמתאימה לגישה שלכם. משרד מוביל ובעל מוניטין כמו משרד עורכי דין רן רייכמן מנהל כבר שנים רבות תיקים של לקוחות בתחום המשפחה כדי להוביל אותם לתוצאות הטובות ביותר מבחינתם בכל סוגיה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here