קרדיט - Canva

לעיתים, למרות מאמצים רבים לפייס בני משפחה ולשמור על אחדות המשפחה, יש מי שמתקשה להשלים עם צוואת המוריש ודורש יותר ממה שיועד לו. מלחמת ירושה כזו היא בלתי נמנעת למרבה הצער, והדרך היעילה ביותר להתמודד עם הגשת התנגדות לצו קיום צוואה היא להתמודד עם הטענות בבית המשפט.

המאבק הרגשי מתיש לא פחות מההליכים המשפטיים ולכן חשוב שתעמוד לצידכם עורכת דין מהסוג שנותנים בה אמון מלא והיא מצוידת בכל הניסיון והידע המשפטי כדי לעזור לכם לעמוד על שלכם ולהוכיח את צדקתכם. ההוכחות שיש לאסוף על מנת להבטיח את הניצחון שלכם והטיעונים שיש להציג בבית המשפט אמורים לעזור לכם להגן על מה שמגיע לכם וזוהי עבודתה של עו"ד לילך הירש-אופיר. היא מייצגת את הלקוחות שלה בכל המקרים שבהם עליהם להגן על זכויותיהם בירושה בבית המשפט.

הבנת השיקולים בעריכת צוואה ומניעת קונפליקטים

לעיתים נסיבות החיים גורמות לחלוקת משאבים בלתי שוויונית בין בני משפחה. כדי לאזן זאת בצוואה מבלי לעורר התנגדות, מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ אצל עורך דין צוואות במרכז, אשר יסייע לכם לערוך צוואה מנומקת היטב שתסביר מדוע מחלקים את העיזבון באופן שבו אתם מחלקים. הסבר ברור ימנע תחושת קיפוח אצל יורשים אחרים.

חשוב שעורכת הדין שלכם תנסח במקצועיות צוואה בהירה ומנומקת היטב, תוך רגישות שתימנע  פגיעה ברגשות בני המשפחה. צוואה כזו תשקף שוויון ואחריות, ותקטין את הסיכוי לערעור משפטי העלול לפגוע במשפחה.

תכנון זהיר של הצוואה

צוואה היא הזדמנות לחשבון נפש ותכנון מה יקרה לאחר פטירתכם. זאת הדרך שלכם להבטיח שמי שזקוק לעזרה יקבל זאת. חשוב לנמק את החלטות ההורשה ולגבות בראיות במידת האפשר. את הצוואה שלכם חשוב לערוך על פי חוק ולחתום אותה כך שיהיה ברור שנעשתה ונכתבה מרצונכם החופשי וללא השפעה פסולה או כפייה של מוטבים בצוואה, כדי שלא תבוטל בבית המשפט.

עו"ד לילך הירש-אופיר תערוך לכם צוואה חוקית ומבוססת היטב, שתהיה תקפה כחוק ותיתן מענה לכל שאלה ודאגה שעשויה לעלות בעת תכנון העתיד של המשפחה והעיזבון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here