24
credit- canva

כל אחד שרוצה לנצל את הפריחה בעסקי הנדלן ואת ההזדמנויות הגדולות שמחירים גבוהים מציעות לו צריך לעשות את זה נכון ובליווי משפטי ופיננסי נכון. למרות שזה נראה מבטיח וכמעט קל מדי, עדיין תחום המקרקעין בישראל הוא מורכב ומסובך משום שיש סוגי קרקעות שונים, יש מסים רבים ויש דקויות שונות של החוק וסעיפים שאפשר להיעזר בהם. זה חיוני על מנת ליהנות מפטורים והכרה בהוצאות שונות על מנת לשלם פחות מסים ולהרוויח יותר. זה נוסף כמובן לחובה להיעזר בשירות של עורך דין לענייני נדלן כדי לנסח הסכם וחוזה תקף, על מנת שתוכלו להתקדם בעסקה מבלי שתחששו ממלכודות וכשלים. עו"ד שמרית יעקובוב מלווה כל עסקה כזאת מהרגע הראשון כדי לנסח חוזים והלצביע על בעיות שונות בדרך להגשמתה.

עסקים זקוקים לליווי כדי לא להיכשל

עסקים שרוצים להתרחב ורוצים לדעת מה לא לעשות על מנת להגיע למצב של פשיטת רגל או הפסדים גדולים זקוקים לייעוץ לאורך כל הדרך ולבניית תכנית עסקית נכונה. במקרים שבהם לא מתנהלים נכון עלולים להגיע בדיוק למצב הזה של כישלון ולכן מומלץ מאוד גם שם להתנהל נכון. זה עשוי לייאש בעלי עסקים עד כדי כך שלא יפעלו בזמן, מה שיגביר את הסיכוי לשלם יותר ריבית על חובות לרשויות המס ולספקים אם לא עמדתם בכך בזמן. מומלץ לקבל ייעוץ וייצוג של עורך דין מומחה לפשיטות רגל כמה שיותר מהר במקרים כאלה משום שהיום המדינה וההוצאה לפועל מציעות הסדרים נוחים וטובים יותר לעסקים שיכולים לעמוד בתכנית הבראה ושיקום תוך תשלום חובות.

חשוב להתעשת ולפעול מהר

כל עורך דין פשיטת רגל בצפון יאמר למי שעומד במצב כזה שחובה להתעשת כמה שיותר מוקדם ומהר על מנת לתפוס את השור בקרניו ולא לתת לו להגדיל את החובות עוד יותר. נוסף על כך, ככל שמוכיחים לבית המשפט ולהוצאה לפועל שמוכנים לשתף פעולה ולהירתם להבראה כלכלית ועסקית תוך תשלום החובות, כך הם הולכים לקראתכם כמה שיותר ומעניקים לכם הסדר חובות נוח יותר שאפשר להשתקם בסופו ולחזור לפעילות. זה אמנם לא נעים להגיע למצב כזה ולפעמים לוקח זמן לצאת משם ולהתעודד, אבל כשעושים זאת בליווי משפטי נכון אתם יכולים בהחלט להשתקם בזמן וללמוד לקחים מהכישלון שלכם. עו"ד שמרית יעקובוב מלווה עסקים כאלה כל הזמן כדי לטפל במצבים כאלה ולהוציא אותם לדרך חדשה בהקדם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here