קרדיט: Canva

מאז שהרפורמה בהוצאה לפועל יצאה לדרכה בשנת 2019 יש יותר חייבים שמקבלים תקווה לחיים חדשים, למרות החובות שלהם. עד אז, חייבים ידעו שכל הסתבכות עם ההוצאה לפועל קולעת אותם למצוקה קשה למשך שנים רבות משום שהם לא יכלו לעמוד גם בהחזרים הכבדים וגם בבעיית העיקולים וההגבלות הקשות שמנעו מהם חיים נורמטיביים. היום, הרפורמה נותנת תקווה משום שגם במצבים של חדלות פירעון עורכי דין שמייצגים אתכם מנהלים משא ומתן על מה שמגיע גם לכם. הליכים של חדלות פירעון מקילים יותר משום שהתפיסה היא שלא מדובר ברוב המקרים ובכפוף לנתונים באנשים שמפזרים חובות בחוסר אחריות. מדובר במקרים רבים באנשים שהקימו עסק וכשלו בניהולו, או באנשים פרטיים שבגלל נסיבות שונות, גם בריאותיות, הם מתקשים להחזיר חובות והתחייבויות שלהם והידרדרו להוצאה לפועל. במקרים כאלה, עורכת דין גלית סלע מייצגת לקוחות שמחפשים את הדרך הטובה ביותר למען הלקוחות על מנת שיחזרו לחיים נורמטיביים מהר ככל האפשר, לאחר החזרת חובות כפי יכולתם.

שיתוף הפעולה שלכם חיוני

ההוצאה לפועל הולכת מאוד לקראת החייבים בימינו, אולם נדרש שיתוף פעולה מלא, כנות וגילוי אמיתי של כל מה שיש לכם וכל מה שאתם יכולים לעשות על מנת להחזיר חובות ולהשתקם. ככל שהחייב מראה מצדו רצון לשתף פעולה ולהיחלץ מהמצב שלו, כך גם עורך דין לענייני הוצאה לפועל יכול לשכנע את ההוצל"פ ללכת לקראתו ולפסוק לו כמה שפחות תשלום חובות בכמה שפחות זמן. כמו כן, זכרו שיש לחייבים כאלה זכויות רבות בימינו שלפיהן הוא יכול עדיין לנהל חיים רגילים וליהנות אפילו מחשבון בנק וכרטיס אשראי דביט, גם אם בתנאים מוגבלים ותחת פיקוח מלא. זה בדיוק מה שמעודד חייבים לשתף פעולה ולעזור לעצמם יותר.

שקיפות המידע והפעולה

שקיפות מידע נדרשת בכל מצב שבו נפתחים הליכים נגד חייבים, משום שככל שימצאו יורת נכסים ואפשרויות לתשלום חובות כך גם יתקצר הזמן שבו תהיו נתונים לפיקוח של בית המשפט וההוצאה לפועל. ההסדרים שייפסקו לטובת החזר חובות נגזרים מאוד לא רק ממצבכם הרפואי והתעסוקתי והאפשרויות שלכם, אלא גם ממצב ההוצאות ההכרחיות שלכם, כולל מגורים ומזונות למי שיש, וגם ממצב הנכסים שצברתם ואפשר יהיה לנצל למטרה זאת. הכל נתון לבדיקה ואת זה יעשה למענכם עורך דין הסדר חובות שייצג אתכם וינהל את המשא ומתן בשמכם. לאחר תום כל ההליכים ותשלום החובות תוכלו לחזור ולהשתקם ולעסוק בכל מקצוע ואפילו לפתוח עסק. עו"ד גלית סלע יצגה לקוחות רבים כאלה והצליחה להעניק להם תקווה חדשה, וכעת זה אפשרי גם למענכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here