עושים לכם סדר בדיני עבודה
Credit: Pixabay.com

בשנתיים האחרונות עסקים נפתחים ועסקים נסגרים במהירות האור בשל השלכות הקורונה. בראש ובראשונה הדבר משפיע על בעלי העסקים, אך כנגזר מכך, נפגעים גם העובדים המועסקים באותו העסק. עובדים רבים הוצאו לחל"ת מאז פרוץ הקורונה, חלק מהם לא ידעו מה משמעות הדבר, והיו מעסיקים שניצלו זאת על מנת למנוע מאותם עבדים את זכויותיהם. חשוב להבין כי לבד קשה מאוד להתנהל מול מעסיק, מהרבה בחינות, ולכן מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני עבודה אשדוד, באם הנכם מתגוררים באזור אשדוד, על מנת לוודא כי הנכם מקבלים את מלוא זכויותיכם, ואינכם צריכים לשאת בעול של סגירת עסק. עורך דין מנוסה בתחום יוכל לדאוג כי המעסיק או בית המשפט אם הדבר יגיע לפתחו, יתנו את המגיע לכם.

הלנת שכר והטיפול בה

עוד בענייני עבודה, מטפל בנושאים רבים הקשורים בתחום דיני העבודה שהוא מורכב וגדול. אחד הנושאים הנפוצים בהם מטפלים עורכי דין המתחים בנושאי דיני עבודה, הוא הלנת שכר. הלנת שכר היא אי תשלום או מניעה של הזכויות המגיעות לעובד. בין אם מדובר בתשלום השכר עצמו או בין אם מדובר במרכיבי השכר. גם אי תשלום השכר בזמן אלא במועד אחר, נחשב כהלנת שכר. בשכר העובד מרכיבי שכר רבים חוץ מהתשלום עבור השעות אותן עבד. בין מרכיבי השכר יש גם תנאים סוציאליים, ביטוחים שונים, הפרשות לקרן פנסיה ועוד, ועל המעסיק לעמוד בתשלום אלה בזמן ההעסקה וגם אם העובד סיים את תפקידו.

דאגו לזכויותיכם

דיני עבודה עורך דין מומחה, יוכל לדאוג לכם לכל הזכויות. עורכי דין מתמחים בתחומים שונים, נכון שכל עורך דין מוסמך יוכל לייצג אתכם, אבל בתחום דיני העבודה חשוב מאוד שיהיה מדובר בעורך דין העוסק בתחום זה וזו התמחותו וכן כי יש לו ניסיון רב, והוא ניהל תיקים רבים בתחומי דיני עבודה שונים. יעקב שניטמן חברת עורכי דין ונוטריון עוסק כהתמחות עיקרית במשפט עבודה ומשפט מסחרי. עו"ד שניטמן ותיק בעל ניסיון רב בלטיגציה של שכירים ומעסיקים בבתי הדין האזוריים לעבודה ובבית הדין הארצי בירושלים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here