קרדיט - Canva

המחשבה על צוואה ובכלל כל העניינים הנוגעים לשלבים האחרונים של החיים אינה נעימה לאף אחד. עם זאת, עריכת צוואה היא פעולה חשובה שנותנת לעורך אותה שקט להמשיך לחיות את חייו, ועבור הקרובים לו, היורשים, הצוואה עושה סדר וחוסכת ברוב המקרים מחלוקות ביניהם. עריכת צוואה אצל עורך דין לענייני צוואות מבטיחה שהצוואה תהיה מסודרת, מנוסחת היטב, מקיפה וללא תקלות טכניות שיכולות לבטל את תוקפה המשפטי. בצוואה יכול אדם להחליט על מתן חלק מרכושו גם לאדם שאינו קרוב משפחה, זאת בניגוד לחלוקת רכוש עפ"י חוק הירושה, ובכלל להשאיר בקשות והוראות אותן הוא מבקש לקיים לאחר לכתו.

הגיע הזמן לעסוק בענייני חלוקת העיזבון? עשו זאת עם איש מקצוע לצידכם

גם כאשר חלוקת העיזבון נעשית עפ"י צוואה, הדבר אינו מבטיח שהדברים יתבצעו בצורה חלקה ללא התפתחות מחלוקות בעניין. לכן, כאשר אתם עומדים לעסוק בעניין חלוקת הירושה, גם אם על פי צוואה, פנו אל עורך דין לענייני צוואות אשר יעמוד לצידכם בכל השלבים. לפני החלוקה בפועל ישנם שלבים נוספים הכרוכים בבירוקרטיה כמו הגשת בקשת צו קיום צוואה לרשם הירושות והצוואות, אליה יש לצרף את כל המסמכים הנדרשים. לאחר מכן יש זמן המתנה של שבועיים בו יכול אדם כזה או אחר להגיש התנגדות לצוואה, מה שכמובן הופך את הדברים למורכבים. גם כאשר מגיע הרגע לחלוקה בפועל יכולים לצוץ עניינים שונים כך שליווי עורך דין שהוא גורם מקצועי וניטרלי יהפוך את הסיטואציה הלא נוחה גם ככה לסבירה יותר.

דיני משפחה- לא רק ענייני גירושין

דיני משפחה הם תחום רחב ורגיש בתוך כלל סוגי הדינים. בניגוד לתחומים אחרים, כאן גם הרגש משחק תפקיד משמעותי ובכלל מדובר על המסגרת שאמורה להיות עבורנו הבטוחה והקרובה ביותר. עניינים מורכבים הדורשים יעוץ משפטי בתוך משפחה יכולים לעורר לא מעט אמוציות, מחלוקות וסכסוכים. לכן, עורך דין לענייני משפחה תל אביב ובכלל צריך לדעת להוביל גם בני משפחה שלא נמצאים בשיא הקשר  ביניהם ולשלב בין רגישות לבין עבודה רציונלית  בהתאם לחוק מבלי לתת לרגשות להשתלט. עורך דין לענייני משפחה מוכר בתור זה המטפל בכל הנוגע לגירושין אך זהו לא תחום טיפולו היחיד. הוא עוסק בכל הנוגע לצוואות וירושות, ייפוי כוח מתמשך (בתנאי שקיבל הסמכה לכך), עורך הסכמי ממון, מטפל בנישואים אזרחיים, ידועים בציבור ועוד.

עו"ד שחר שוורץ הוא  עו"ד לענייני משפחה אשר שם את טובת הלקוח ומשפחתו לנגד עיניו לאורך כל היעוץ והטיפול בתיק. הליווי נעשה במקצועיות וברגישות עד להגעה לפתרון. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here