ניהול הליכי הוצאה לפעול – לאור החוק החדש לפשיטת רגל
קרדיט: Freepik.com

גם אם מעולם לא הייתה לכם הסתבכות רשמית עם החוק, אתם עדיין יכולים למצוא את עצמכם במצב שבו בעיות כלכליות מובילות אתכם אל אולם בית המשפט ומאתגרות אתכם עם הליכי פשיטת רגל והוצאה לפועל, על פי החוק החדש. זו היא לא סיטואציה נעימה ואם אתם לא מנוסים בתחום, אתם יכולים לקחת החלטות בצורה שגויה ומסוכנת. על כן, חייבים לפנות לעזרת עורך דין מיומן ומנוסה, מהצוות של משרד עורכי הדין אנה גורוביץ, על מנת לקבל ייעוץ משפטי מיומן ולבחור נכון את הדרכים להתמודד עם כל סיטואציה.

מה הוא החוק החדש לפשיטת רגל וגביית חובות?

חוק חדלות פירעון החדש הוא חוק שנועד ליצור סדר במערכת המשפטית בכל הנוגע לאירועי פשיטת רגל וחדלות פירעון. החוק מגדיר את התנאים שבגינם אדם יכול להגיש בקשה לפשיטת רגל, ואת הדרישות המינימליות על מנת להגיע להסדר אל מול הנושים ולקבל את אישור בית המשפט להתחלת תהליך הריפוי הכלכלי. כמו כן החוק מגדיר מה היא הסיטואציה שבה רשאי בית המשפט לפטור את החייב בגין שאר תשלום החובות, ומתי ניתן לשנות את סדרי התשלום בצורה כזו או אחרת. כלומר חוק חדלות פירעון הוא החוק שמסביר מן הקצה אל הקצה את כל האלמנטים של תהליך פשיטת הרגל ואתם חייבים להכיר אותו אם אתם עתידים להגיע למצב כזה.

איך מתנהלת העבודה על פשיטת רגל?

לעיתים רבות, הסיבה שבגללה האדם בוחר להגיע למצב של פשיטת רגל, היא ניסיון של ההוצאה לפועל לבצע גביית חובות אקטיבית בשם הנושים של החייב. במצב כזה הדבר הראשון שצריך לבצע הוא עיכוב הליכים בהוצאה לפועל בעזרת עורך דין לענייני הוצאה לפועל, ואז פתיחה מיידית של הליך פשיטת רגל. בהליך, יתברר המצב הכלכלי האמיתי של החייב, וכך תהיה הזדמנות לייצר מספר תשלומים נוחה של החוב, בהתאם לדרישות של כל הנושים בהתאם ליכולות הכלכליות של החייב בעת הזו.

איך מתמודדים עם גביית חובות בהוצאה לפועל?

עיכוב הליכים בהוצאה לפועל היא בקשה משפטית שיכולה לעזור לחייב להתמודד עם סיטואציות נוספות לאורך הדרך. למשל אם אתם מגלים שיש לכם עוד נופשים שאיתם אתם צריכים להגיע להסדרים משפטיים, אפשר לעצור את תהליך גביית החובות ולבקש מבית המשפט לדון בדברים כמו שהם.

על מנת לקבל עזרה בתהליך העבודה אל מול בית המשפט, ולטפל בחובות שלכם, כדי לפנות לעזרת משרד עורכי הדין אנה גורוביץ בטלפון: 054-5515513.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here