קרדיט - Canva

יש מקרים שבהם לא מספיק לנהל את התיק מול הרשויות שמטפלות בכם אלא יש לחשוב גם על ניהול המשבר מבחינה אסטרטגית, בגלל העולם שממנו אתם באים ובגלל האימפקט של הנושא. זה נכון לגבי עבירות צווארון לבן בדיוק כמו עבירות מין ולכן מה שחשוב הוא לא רק הידע המשפטי אלא כיצד לטפל גם בגלים שמתעוררים סביבכם. כל ייצוג משפטי על ידי עורך דין צווארון לבן מתחיל גם בטיפול בהשלכות של המקרה ברגע שהוא מתפרסם, ולכן לפעמים יש צורך לטפל גם באיסור פרסום ובהרגעת הרוחות סביב האירועים שבהם אתם זקוקים להגנה. ניהול התיק כולל גם בדיקת הראיות שיש לתביעה וגם איסוף ראיות לטובתכם, יחד עם התייחסות תקשורתית לפעמים או בדיוק להפך – לגרום לשקט סביבכם כדי לאפשר לסנגור לעבוד בשקט לטובתכם. ככל שיש יותר רעש תקשורתי ותשומת לב ציבורית כך גם קשה לנהל תיק שבו הפרקליטות והמשטרה ירצו ללכת לקראתכם היכן שאפשר, ולכן אסטרטגיה מנצחת היא כזאת שתעזור לכם לקבל את התוצאות הרצויות ביותר מבלי לגרום לסערה. עורך הדין פיני בסיס מייצג כבר שנים רבות את הלקוחות שלו במסירות ותוך ניהול נכון של כל משבר שבו הם מעורבים, למענם.

עבירות מין והייצוג בהן

עבירות מין מקבלות מטבע הדברים הרבה מאוד תשומת לב תקשורתית גם כן, ולכן יש צורך לנהל את הקשר עם התקשורת בצורה נכונה ולפעמים לדברר או להחליט שלא לעשות כן בהתאם לנסיבות. זה נוסף על עבודה שקדנית של איסוף הראיות ובניית התיק שלכם כדי להגן עליכם בבית המשפט או בשלב החקירה, כדי למנוע מכם לעמוד לדין כאשר אתם חפים מפשע. זה מחייב הרבה מאוד אמון ושיתוף פעולה וזה מניב תוצאות כאשר הכל מתוזמר נכון בהתאם לניסיון ולידע המקצועי של עורך דין עבירות מין שמייצג אתכם.

האינטרס של ההגנה הוא רק אתם

בניגוד לתביעה שהאינטרס שלה הוא להרשיע גם אם אין הוכחות מספיקות, ההגנה תעשה הכל למענכם לייצג אתכם במסירות וללא פשרות בבית המשפט. כל חשוד זכאי להוכיח שהוא חף מפשע ואין לו שום קשר לעבירות שחושדים בו בהן וכל נאשם זכאי למשפט הוגן שבו עושים את מרב המאמצים להביא הוכחות שמפריכות זאת. ניהול התיק על ידי עורך דין מנוסה ובקיא בלשון החוק מביא לתוצאות הכי טובות בשבילכם וזה מוכח כבר שנים רבות אצל לקוחותיו של עורך הדין פיני בסיס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here