טיפול בעבירות סייבר ומחשוב – על בסיס היכרות עם החוק הישראלי
מקור pixabay

אם אי פעם יצא לכם להתמודד עם חשדות שקשורים לתחום הפלילי ולעולם הסייבר, אתם יודעים שמדובר על משימה מורכבת מאוד שמחייבת להיכרות עם כל דרישות החוק. כך שהפנייה הראשונה והחשובה ביותר שאתם צריכים לבצע, עם גילוי החשדות, היא פנייה לעזרתו של עורך דין פלילי מקצועי כמו עורך דין שי גרין, לקבלת יעוץ אישי מתאים.

מה הן עבירות מחשב?

עבירות מחשב בחוק הישראלי הן קבוצה של עבירות אשר רובן ככולן מבוססות על שימוש לא נאות ולא הולם ביכולות מחשוב וטכנולוגיות שונות, לטובת הצגת ידע הוא יצירת יתרון. מדובר על סל עבירות רחב למדי, שאתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם חשדות בתחום זה, גם אם אין לכם יכולת להוכיח שלא כך הם פני הדברים. בסיטואציה כזו, אי אפשר להקל ראש ואתם חייבים לפנות בהקדם האפשרי בעזרת איש מקצוע מנוסה, בתחום הדין הפלילי, עם התמחות בעולם הסייבר.

ניהול תיקים מא' ועד ת'

העבודה של עורך דין פלילי אשר מלווה תיקים של עבירות סייבר, היא עבודה יסודית מאוד, המבוססת על שנים רבות של עיסוק בתחום. החל משלב החקירה וכלה בתהליכי מחיקת רישום משטרתי, עורך דין שבו בחרתם, יכול להציע פתרונות משפטיים שונים מגוונים המתאימים למצב הנתון בו אתם נמצאים. כמובן שיש פה אלמנטים שקשורים בסוג העבירה, במידת המעורבות, ובעוד פרמטרים נוספים, אבל עם עורך הדין שלכם יודע לנהל תיק, הוא יצליח לטפל בבעיה במהירות האפשרית.

אחריות מקצועית ואישית לתהליך

במידה בלתי מבוטלת, המעורבות של עורך דין פלילי ברמת גן, בתהליך העבודה על תיקים בתחום המחשוב והסייבר, היא מעורבות שיכולה להכריע את הכף ולשנות לגמרי את המצב המשפטי של הנאשם. במיוחד בסיטואציות שבהן יש מקום לסימני שאלה והיכולת להשפיע על תוצאות ההליך היא יחסית רחבה. בדיוק מהסיבה הזו, חשוב להשקיע את מירב המאמצים בכדי למצוא נותן שירות מיומן ומנוסה, אשר מצליח להביא לידי ביטוי את הטענות המשפטיות שלכם בצורה רהוטה מאוד, בכל שלב של ההליך המשפטי.

הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין שי גרין, מציעה שירותים של ליווי ללקוחות אשר מתמודדים עם תיקים פליליים בתחומים שונים שייק על בסיס ניסיון רב שנים והכרות עם החוק הישראלי. אנו עושים את הכל בשביל לתת שירות מקצועי ואישי, לטובת כל לקוח. לפרטים נוספים וליצירת קשר, טלפנו: 052-6870111.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here