הצצה לעולם המשפטי של מערכות היחסים

החיים המודרניים מאפשרים לכל משפחה לחיות את חייה, בשונה מהמוסכמות שהכרנו עד היום. המשפחה המודרנית היא משפחה מורכבת יותר, לא רק ברמה הפרקטית, אלא גם ברמה המשפטית. ההליכים המשפטיים השונים יכולים להיות מבלבלים מאוד ומורכבים, בהתאם למקרים הפרטניים. כדי לסייע לכם להבין מה הן הזכויות והחובות שלכם, הצוות המקצועי של משרד עו"ד הילה וינטרוב, יצר לכם את המדריך המקוצר לדיני המשפחה.

הבחירה הנכונה למשפחה שלכם

כל הרכב של משפחה, מערכת יחסים או זוגיות, עומד מידי פעם בפעם אל מול הצורך להסתייע בשירותים משפטיים כאלו ואחרים. בין אם מדובר על הליכים לקראת חתונה, הגדרה חוקית של מעמד הזוג ואפילו הליכי פרידה, המטלה החשובה ביותר של כל זוג היא למצוא עורך דין לענייני גירושין או עורך דין לדיני משפחה שיכול ללוות אתכם לאורך הדרך.

הגדרה משפטית למערכת היחסים

עוד בשלבים הראשונים של מערכת היחסים שלכם, אתם צריכים להיעזר בשירותיו של עו"ד לענייני משפחה. במיוחד עם מדובר על זוגות שלא רוצים להתחתן כדת וכדין אל מול רב. למשל, אם אתם רוצים להבטיח את מצבכם הכלכלי, בהווה ובעתיד, אתם יכולים לפנות לעו"ד כדי ליצור הסכם ממון ידועים בציבור, שמגן על שני הצדדים ומאפשר לכם לחיות אורח חיים שוויוני לאורח שנים ארוכות ללא חשש מהיום בו הזוגיות תתפרק.

פרידה הוגנת – היא החלטה משותפת

האתגר המשמעותי של מרבית הזוגות בישראל, נשואים או ידועים בציבור, הוא תהליך פרידה שמכבד את שני הצדדים ואת הילדים המשותפים. אמנם, תהליך פרידה הוא תהליך רגשי מורכב מאוד ויחד עם זאת, שוב לשים לאורך כל הדרך את טובתה של המשפחה, כולל הילדים, במרכז תשומת הלב שלכם. גם אם מדובר על דיון מאוד סוער כמו דיון הפחתת מזונות, אתם רוצים להיות בטוחים שהדאגה הראשונה שלכם היא הרווחה הכלכלית והנפשית של הילדים. לשם כך, מומלץ לפנות לעורך דין מקצועי ומיומן, שיכול ללוות אתכם לאורך הדרך ולהבטיח שכל המעורבים בתהליך יוכלו לצאת נשכרים ומרוצים.

משרד עורכי הדין של עו"ד הילה וינטרוב, הוא משרד עו"ד וותיק שמלווה משפחות וזוגות רבים לאורך שלבים שונים במערכת היחסים. אנו עושים כל שביכולתנו כדי לאפשר לכל אחד מבני המשפחה למצות את מלוא זכויותיו ולפתור מחלוקות בדרכי שלום והערכה, לטובת כל המשפחה. לפרטים נוספים התקשרו לצוות המשרד בטלפון- 077-9968860.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here