אירועים פליליים במערכת הצבאית – לא צריכים להישאר מתחת לפני השטח
קרדיט: freepik

השירות הצבאי הוא תקופה מאתגרת ולחוצה מבחינתם של צעירים רבים שמתמודדים עם אתגרים מורכבים ובהם גם אתגרים משפטיים. יש כל מיני אירועים לא תקינים שמתרחשים גם היום במערכת הצבאית, ועל כן יש יותר פניות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין אלון ארז, לקבלת עזרה.

לכל אחד מגיע ייצוג הולם, גם במערכת הצבאית

עו"ד פלילי במערכת הצבאית הוא עורך דין שמצד אחד מכיר את רזי החוק הפלילי של מדינת ישראל, ומן הצד השני יודע בדיוק איך לנהל מאבקים משפטיים אל מול המערכת הצבאית. בדיוק מהסיבה הזו מדובר על עורך דין מיומן מאוד שמסוגל להציע פתרונות למגוון רחב של בעיות ואתגרים איתם אתם מתמודדים לאורך השירות הצבאי. בדומה לאזרחות, גם בתוך המערכת הצבאית לכל אחד מגיע ייצוג הולם, במקרה שבו הוא חושב שנעשה לו עוול או שנגרמה פגיעה וגם לשם הגנה על זכויות.

טיפול בצוות פיקודי שסרח – לאורך שלבי ההכשרה השונים

הדוגמה הקלאסית להתמודדות עם בעיות פליליות במערכת הצבאית באה לידי ביטוי פעמים רבות בתקופות ההכשרה. מפקדים צעירים מקבלים החלטות פזיזות ולא אחראיות שיכולות להיגמר בפגיעה של פקודים.

הצורך בקבלת ייעוץ של עורך דין צבאי פלילי מתעוררת גם במקרה בו חוויתן הטרדה מינית בצבא במהלך ההכשרה. במידה ולמרבה הצער אתם קורבן להטרדה מינית, אתם זכאים למצות את הזכויות שלכם אל מול התוקפים ולקבל ייצוג משפטי הולם וראוי לאורך ההליך המשפטי, כך שהאינטרסים שלכם יישמרו לאורך הדרך.

מימוש הזכויות אל מול הצבא מתחיל עוד לפני השירות

אלמנט נוסף של תהליך ההתמודדות מול הצבא, הוא הנושא של תהליך הגיוס אצל אוכלוסיות מיוחדות. בשל העובדה שהחוק בישראל מאפשר לצעירים בעלי רקע מיוחד לקבל פטור מהצבא, אתם צריכים לעשות מאמצים על מנת להוכיח את הזכאות שלכם לקבל את הפטור המיוחל. לפני השירות, ההתמודדות היא בעיקר אל מול אנשי מרכזי הגיוס, והיא מתרחשת במישור שבין הצבא לבין החברה והאוכלוסייה הכללית, מה שהופך את תהליך העבודה למאתגר הרבה יותר. משום כך, ההמלצה היא לקבל את עזרתו המקצועית של עורך דין מיומן ומנוסה שמכיר את כל הצרכים שלכם ועובד באופן קבוע מול הצבא.

הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין אלון ארז מלווה צעירים במהלך השירות הצבאי שלהם ועוזר למצוא פתרונות משפטיים לבעיות אישיות מורכבות. זאת, על בסיס הכרות עמוקה עם החוק הצבאי ועבודה ארוכת שנים במשפט הפלילי. לפרטים נוספים ויצירת קשר עם צוות המשרד, ניתן לפנות למספר הטלפון של המשרד – 050-7368203.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here