קרדיט - Canva

פציעות ותאונות הן הגורם העיקרי לטראומה שהיא לא רק גופנית. הטראומה הנפשית מכה לא פחות חזק מהמגבלות הגופניות שנגרמו לכם כתוצאה מתאונה, במיוחד כאשר זה קורה בסביבה מוכרת לכם שנחשבה בטוחה עד אז. תאונות עבודה, למשל, גורמות לעובדים לא רק פגיעה בהתאם לסיכונים הרבים שיש בה אלא גם עלולה להשבית אותו לגמרי ולמנוע ממנו לחזור לאותו סוג עבודה כתוצאה ממגבלה נפשית ורתיעה מהסכנה. במקרים כאלה הפיצויים שמגיעים לנפגעי עבודה כאלה חוגרים מעבר לפיצוי על הפגיעה הגופנית ועל השיקום שיצטרך לעבור. הפיצוי שידרוש עורך דין לנפגעי עבודה כתוצאה מכך ייקח בחשבון את העובדה שאולי לא יוכל לחזור לעבודתו או בכלל, ולכן יש לדאוג לו למשך חייו לאחר מכן. גוהר את גוהר – משרד עורכי דין מייצגים לקוחות רבים בתחום זה ומנהלים עבורם משא ומתן שלוקח בחשבון את כל השיקולים האלה ואחרים, על מנת לדאוג לו בהמשך חייו למרות הפגיעה הנפשית והגופנית.

הנזקים בגוף ובנפש שאפשר לשלם עליהם פיצויים

יש נזקים שאי אפשר לכמת ולנקוב להם מחיר אלא אפשר רק לפצות במידת האפשר על הפגיעה הקשה ולהשיג פיצויים שיאפשרו לנפגעים את החיים השלווים והמשוקמים שהם מייחלים לעצמם. תאונות רבות שקורות דווקא במרחבים שאמורים להיות בטוחים וללא השלכות מסוכנות גורמות לנזקים שעליהם חייבים לפצות כל הגופים המעורבים בכך, מבעלי המקום ועד ביטוח לאומי וחברות הביטוח. עורכי דין לנזקי גוף שמייצגים אתכם ומצליחים להשיג לכם את הפיצויים שאתם זקוקים להם יבקשו תיעוד מלא של כל מה שקרה לכם מאז וכל ההוצאות שהיו לכם כתוצאה מהנזק שנגרם, כולל הפסדים כספיים שנגרמו לכם בגלל הפציעה והשבתתכם. כל אלה יילקחו בחשבון יחד עם עגמת הנפש והקשיים שמלווים אתכם מאז וכך תוכלו לדרוש מה שמגיע לכם בזכות ולא בחסד.

לכל תאונה פיצוי

פיצויים שמשולמים לנפגעי תאונות ותקריות שונות הם הדרך היחידה לעזור למי שנפגע והפציעה הגופנית שלו מחייבת אותו לעבור טיפולים ושיקום ממושך, שלא לדבר על פגיעה בכושר השתכרות שגורמת להם להפסיד הכנסות. גם כאשר התהליך ממושך, משרד עורכי דין נזיקין ייצג אתכם עד הגמר המוצלח וקבלת הפיצויים המלאים שמגיעים לכם ממי שגרם את הפגיעה ומחברת הביטוח שמבטחת אותו. גוהר את גוהר – משרד עורכי דין פועל בכל המשאבים שעומדים לרשותו כדי להשיג ללקוחותיו את הפיצויים שמגיעים להם בסכומים הגבוהים ביותר שאפשר לקבל מבלי להתפשר על הזכויות שלהם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here